Istrian Hemp

Uvjeti prodaje

Plaćanje

Proizvodi se naručuju preko web shopa; odabirom proizvoda u meniju te popunjavanjem elektronskog formulara. Prilikom popunjavanja formulara, korisnik odnosno Kupac obavezan je ispuniti osnovne osobne podatke kako bi se mogla ostvariti narudžba.

Kupac će uz naručenu robu elektronskim putem dobiti dostavnicu te tracking broj odabrane kurirske službe kako bi mogao pratiti tijek pošiljke.

Ukoliko Prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti neke od naručenih proizvoda, tada će kontaktirati kupca telefonski ili putem elektronske pošte kako bi ga obavijestio o razlozima neisporučivanja te se dogovorio o daljnjim postupcima.

U web trgovini možete platiti pouzećem

Virmanski (općom uplatnicom ili Internet bankarstvom) - Ako ste odabrali virmanski načina plaćanja, na svoju e-mail adresu dobit ćete podatke potrebne za uplatu, odnosno podatke za ispunjavanje opće uplatnice. Uplatu možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaćate svoje račune, odnosno putem banke ili pošte. U poziv na broj upišite broj narudžbe (koji ste dobili na mail s potvrdom vaše narudžbe). Taj broj služi za brže povezivanje vaše uplate s narudžbom. Po zaprimljenoj uplati poslat ćemo vam naručene proizvode.

Jednokratno - Plaćanje izravno putem interneta, korištenjem servisa za plaćanje kreditnim karticama. 

Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini, dostavljaču prilikom same isporuke na navedenu adresu.

Naručene proizvode Kupac će platiti prema modelu koji je dostupan na web shopu.

Tek pri plaćenoj pošiljci, Kupac dobiva paket te pripadajući račun za plaćenu robu. 


Dostava

Dostava za Hrvatsku

Dostava se obavlja sukladno uvjetima korištenja usluga dostavne službe, a smatra se izvršenom u trenutku predaje proizvoda dostavnoj službi.

Roba je osigurana od gubitka u dostavi.

Kada Prodavatelj putem dostavne službe isporuči proizvod Kupcu, Kupac je dužan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu čime potvrđuje da je proizvod uredno isporučen, a dostavna služba je uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Prodavatelj nije odgovoran zbog kašnjenja u dostavi ili bilo kojeg drugog problema koji bi nastao zbog neispravnih ili netočnih podataka kupaca.

Naručeni proizvodi isporučuju se na cijelo područje Republike Hrvatske. Isporuka se obavlja preko DPD Croatia d.o.o. Ukoliko DPD Croatia ne vrši dostavu na Vaš otok molimo javite nam se putem e-maila, rado ćemo vam poslati paket putem Hrvatske pošte.


Trošak dostave

Područje Istre - 15,00 kuna

Ostatak Hrvatske – 35,00 kuna

Narudžba iznad 600 kuna – besplatno.

Isporuka će uslijediti najkasnije u roku 4-5 radnih (osim za područje otoka koji nisu povezani mostom vrijedni priloženi raspored dostave) dana od naručenog proizvoda. 

Ukoliko se pojavi nemogućnost isporuke odabranog proizvoda zbog toga što proizvoda više nema, Prodavatelj je dužan odmah obavijestiti Kupca, a Kupac ima pravo raskinuti ugovor i tražiti povrat novca ili pristati na naknadni rok za isporuku. 

Svi naručeni artikli nastojat će se isporučiti u jednom paketu. Ukoliko to zbog stanja zaliha neće biti moguće, Prodavatelj zadržava pravo isporuke u više pošiljki.

Sve narudžbe zaprimljene radnim danom do 12 sati obrađuju se isti dan kako bi u većini slučajeva naručena roba isti dan bila predana dostavnoj službi. 

Narudžbe nakon 12 sati radnim danom (osim petkom) predaju se sljedećeg dana, dok se narudžbe od petka nakon 12 sati predaju ponedjeljkom. Ponedjeljkom se obrađuju i narudžbe pristigle tijekom subote i nedjelje. 

Nakon što se roba preda dostavnoj službi, Kupac će biti obaviješten o daljnjem tijeku isporuke putem SMS-a i/ili e-maila. 

Nažalost, Prodavatelj nije u mogućnosti utjecati na daljnju brzinu dostave i moguće komplikacije vezane uz samu dostavu nastale od strane dostavne službe.


U rokove za isporuku ne računaju se:

  • dan prijema narudžbe/zahtjeva
  • vrijeme kašnjenja zbog netočne i nepotpune adrese Kupca
  • vrijeme kašnjenja zbog više sile ili drugih razloga za koje Prodavatelj nije kriv
  • neradni dani ako predstavljaju početak ili kraj roka


Dostava je moguća na sljedeće hrvatske otoke:

  • Brač,
  • Cres – Lošinj,
  • Dugi Otok,
  • Hvar,
  • Korčula,
  • Krk,
  • Murter,
  • Pag,
  • Rab,
  • Šolta,
  • Ugljan,
  • Pašman,
  • Vis,
  • te Lastovo.


Napomena:

  • Na Brač se dostavlja svaki dan, na jedan dio otoka vozi se ponedjeljak, srijeda i petak, a na drugi dio utorak i četvrtak - idući tjedan vozi se obrnuto. 
  • Na otoke Cres i Lošinj 3 dana u tjednu, subota po potrebi.
  • Na Dugi Otok svaki drugi petak u mjesecu.
  • Na Hvar svaki dan Stari Grad, Jelsa, Vrboska, Svirče, Vrisnik, Pitve, Vrbanj, Dol, Brusje i Milna. Iznimno jednom tjedno dostavljamo: Sućuraj, Bogomolje, Zastražišće, Gdinj, Poljica, Zavala, Ivan Dolac i Sveta Nedjelja.
  • Na otok Rab 2 dana u tjednu, subota po potrebi.
  • Na otok Lastovo svaku drugu subotu, u slučaju neradnog dana vozi se dan ranije (petak).


Jednostrani raskid ugovora

Samo Kupac koji je sklopio Ugovor na daljinu na gore opisani način ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 dana. Rok od 14 dana započinje teći od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane Kupca, a koja nije prijevoznik/dostavljač, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed.

Ako je jednom narudžbom Kupac naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok započinje teći od dana kada je predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe.

Ako Prodavatelj ne obavijesti Kupca o ovom pravu, pravo Kupca na jednostrani raskid ugovora prestaje u roku 12 mjeseci od isteka roka za raskid (rok od 12 mjeseci počinje teći nakon isteka roka od 14 dana koji je predviđen za redovni raskid u slučaju uredne obaviještenosti). 

Ako je pak obavijest o pravu na jednostrani raskid dostavljena u roku od 12 mjeseci, pravo na jednostrani raskid prestaje po isteku roka od 14 dana od dana kada Kupac primi tu obavijest.

Kupac je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid obavijestiti Prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem e-mail adrese info@hemp-istra.hr. Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora, Prodavatelj će dostaviti, bez odgađanja, elektroničkom poštom.

Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, uključujući i troškove dostave, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora.

Robu ste nam dužni vratiti odmah, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu.

Robu vratite poštom na dokaziv način na adresu:

Cannatrade d.o.o.

Stancija Kaligari 3

52440 Poreč

Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka prethodno navedenog roka pošaljete na dokaziv način (preporučeno sa pošiljkom) robu, osobno nama u naše skladište.


Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:

  • ugovor o uslugama Prodavatelj u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak Kupca, te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena;
  • predmet ugovora robe ili usluge čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja Prodavatelja, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava Kupca na jednostrani raskid ugovora;
  • predmet ugovora robe koja je izrađena po specifikaciji Kupca ili koja je jasno prilagođena Kupcu;


Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je Kupac izvršio uplatu

Povrat novca bit će izvršen isključivo nakon što Prodavatelj na adresu označenu na računu zaprimi Proizvod. Neposredan trošak povrata robe snosi sam Kupac. Vraćeni Proizvodi moraju biti nerabljeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži uz priloženi zahtjev za povrat i presliku računa. Kupac odgovara za svako umanjenje vrijednosti robe koja je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda.

Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji u slučajevima definiranim člankom 79. Zakona o zaštiti potrošača.

Kupac je sam odgovoran za pristup svojem sustavu i sam će se pobrinuti za osiguranje korisničkih podataka i lozinki. Kupac jamči za točnost i istinitost svih dostavljenih podataka te prodavatelju odgovara za štetu nastalu zbog netočnih odnosno neistinitih podataka.

Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom. U slučaju povrata robe koja je korištena, nema svu pripadajuću ambalažu ili nije dovedena u prvobitno stanje kao na dan kupovine teretimo Vas za iznos od 50% vrijednosti vraćene robe za manipulativne troškove povrata, odnosno minimalni iznos od 100 kn. U slučaju povrata robe koja je vidno korištena Prodavatelj ima pravo odbiti povrat u potpunosti.


Odgovornost za materijalne nedostatke/Reklamacija

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke robe koju prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske, posebice Zakonu o obveznim odnosima.

Proizvodi mogu neznatno odstupati u težini/volumenu/dimenzijama od navedene gramaže/obujma/dimenzija proizvoda. 

Prodavatelj, koji prodaje već gotov proizvod drugog proizvođača te na navedeno ne može utjecati, se odriče odgovornosti za takva odstupanja. Kupac, narudžbom proizvoda i potvrdom iste, prihvaća navedeni rizik.

Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete.

U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke, te u tom slučaju sugeriramo da pošiljku Kupac ne preuzima. Molimo Kupce da nas kontaktiraju kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.

Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je Kupac dužan da usporedi primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje dužan je odmah uputiti pisani prigovor/reklamaciju jer se naknadne reklamacije neće uvažavati.

U slučaju vidljivog nedostatka proizvoda kod preuzimanja pošiljke, Kupac nije dužan dopremljeni proizvod preuzeti (može odbiti primitak) te ne snosi troškove dostave takvog proizvoda. Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane Kupca nisu imali vidljivi nedostatak. Kupac ima pravo na reklamaciju u odnosu na materijalne nedostatke u rokovima i zbog razloga propisanih odredbama Zakona o obveznim rokovima. 

Kupac može pisani prigovor odnosno reklamaciju uputiti na e-mail info@hemp-istra.hr , telefonskim putem na broj 052 823 698 ili pisanim putem na adresu:

Cannatrade d.o.o.

Stancija Kaligari 3

52440 Poreč

s naznakom Reklamacija.

Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju Kupac ima prigovor, u prigovoru se mole Kupci da navedu broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime.

Kupac ima pravo na opravdani prigovor i na povrat robe u sljedećim slučajevima:

  • isporuka robe koja nije naručena
  • isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
  • ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak (onaj nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari) što Kupac utvrdi po otvaranju proizvoda

Prodavatelj će inače smatrati reklamaciju valjanom ako pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju će u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos uz raskid ugovora. Ukoliko, pak, ustanovi da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko reklamaciju odbije, o istome će obavijestiti Kupca u roku od 15 dana od dana primitka reklamacije.

Prodavatelj će prihvatiti povrat oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ako se utvrdi da je prigovor opravdan te da Kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe.

U slučaju opravdane reklamacije, trošak zamjene s novim proizvodom u cijelosti snosi Prodavatelj.

U slučaju da Kupac odluči zamijeniti ispravan proizvod, Prodavatelj će izvršiti zamjenu ako je proizvod neoštećen, nekorišten ili mu na bilo koji drugi način nije umanjena vrijednost. U tom slučaju Kupac snosi troškove povrata i ponovnog slanja robe.

Ugovor koji Kupac sklapa s Prodavateljem jednokratan je ugovor o kupoprodaji proizvoda na daljinu koji je konzumiran isporukom robe te izvršenim plaćanjem od strane kupca, u slučaju da ne bude raskinut. 

Ovi Uvjeti kupnje (Predugovorne obavijesti) sastavni su dio ugovora.